środa, 14 lutego 2018

Exploding box w fioletach / A Mauve Exploding Box

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam ślubny exploding box z najnowszej kolekcji Celebration:
For my today's post for Maja Design I created a wedding exploding box using the latest Celebration collection:


Paleta kolorystyczna nie jest może typowa dla prac ślubnych, a na pewno niezbyt typowa dla mnie ;-) Ale w tym zestawieniu wzorów wydawała mi się na tyle ciekawa, żeby się skusić ;-) 
The colour palette is perhaps not very typical for the wedding projects, and definitely not typical for me ;-) But the selection of patterns seemed tempting enough to give it a try ;-)


Box tradycyjnie zawiera opisane kieszonki na banknoty oraz miejsce na wpisanie życzeń:
The box traditionally contains pockets for putting in money gifts and the space fro writing in wishes:



A w centrum - misternie wycinany tekturkowy tort, który ozdobiłam mini różyczkami i koronką:
And in the centre - a filigree chipboard cake that I decorated with lace and mini roses:




Spis materiałów znajdziecie na blogu Maja Design - a tymczasem życzę Wam dnia pełnego miłości :-)
Visit the Maja Design blog for a list of supplies - and have a love-filled day today :-)

6 komentarzy:

Mona-Art pisze...

Piękny box :)

Chimera pisze...

Przepiękny i bardzo romantyczny, w dodatku w takim "starociowym" klimacie, jak uwielbiam :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :)

mosia pisze...

Piękne pudełko i bardzo eleganckie.
I jakie śliczne zdjęcia ( chyba nie miałaś tym razem problemów ze zrobieniem zdjęć pracy w fiolecie, co? ) <3

RosaliaArt pisze...

Całkowicie w twoim klimacie. Podobają mi się te stonowane kolory.

kigabet vel Ki pisze...

fiolet zawsze mnie zachwyca bo jest dla mnie taki "nieosiągalny"