sobota, 7 października 2017

Thankful - My Creative Scrapbook

Dzisiaj trzeci layout z październikowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
Today I'm sharing the third layout I made using the Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:


Tym razem postanowiłam opuścić pomarańcz z palety kolekcji Amber Moon, wybrałam więc brązowe, kremowe i miedziane dodatki z nutką mięty, której udział powiększyłam z pomocą mgiełki na tle i farbie akrylowej na cudnej ramce, w którą oprawiłam zdjęcie moich Mężczyzn :-)
This time I decided to miss out on the orange from the colour palette of the Amber Moon collection and so I selected brown, sand and copper embellishments with a drop of mint that I enhanced with mint mist in the background and acrylic paint on the beautiful resin frame in which I put the photo of my Men :-)




I jestem naprawdę zadowolona z efektu :-) A Wam jak się podoba?
And I'm really glad with the result :-) How do you like it?

2 komentarze:

a.le kartka pisze...

Wspanialy scrap! Dodatek mięty swietnie rozswietla paletę brązów.

Oliwiaen pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję :-)